rizdvo baner

` Бронювання готелів Online
Дешеві Авіаквитки Online
Автобусні квитки Online

Автобусні Квитки

автобусні квитки

Іноземці мало знають про туристичний потенціал на Львівщині

Львівська область є одним з найпридатніших для туризму регіонів України. Туристи з інших країн, однак, не зробили її місцем свого паломництва – регіону бракує якісної промоції.

Львівська область володіє значним туристичним потенціалом. Область може зацікавити мандрівників як багатими природними ресурсами, так і унікальними історико-культурними пам'ятками. Так, з восьми типів мінеральних вод, які застосовують в бальнеології, на Львівщині відомі сім. За даними Державної служби туризму та курортів, на Львівщині працює 128 санаторно-курортних закладів, які прийняли у минулому році понад 259 тис. відпочивальників. Випередили Львівську область лише Крим, Одеська та Донецька області.

http://m.foto.radikal.ru/0705/34/8288d2cd546f.jpghttp://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSADVtDeBGp3rKaaecxs9kfjKh9nIGEqUSNmcUvrjEzF7I5yRkO71Uik5cf-Ahttp://yaniv.net.ua/_ph/18/2/73199949.jpg

На Львівщині знаходиться чверть усіх українських пам'яток архітектури. Всього в області взято під охорону 3965 споруд ХІІ-ХХ ст., 2313 пам'яток знаходиться у Львові. Центральна частина Львова оголошена Державним історико-архітектурним заповідником і внесена до Списку світової культурної спадщини ЮНЕСКО. В музейних фондах області зосереджено понад 1,5 млн експонатів, що становить близько 19% усього музейного фонду України. Для порівняння, в Київській області їх лише 5%, Дніпропетровській – 5,3%, Донецькій – 4%.

Львівщині бракує промоції

Найбільшою проблемою, що стримує розвиток туризму на Львівщині, є недостатня промоція регіону за кордоном. «Не так давно ми возили до Львова групу туристів зі Швеції та Голландії, – розповідає Діана Борисенко. – Вони були просто вражені містом, але раніше про Львів нічого не чули».

Місцева влада намагається якось популяризувати Львівщину. За словами заступника начальника управління культури та туризму Львівської облдержадміністрації Андріана Кліща, цьогоріч на промоцію Львівщини передбачено витратити 300 тис. грн. Область представлятимуть на виставках, для цього навіть видали двомовний каталог про Львівщину, який розповсюджують лише серед професіоналів та іноземних консульств. Водночас зараз закінчують роботу над фільмом про Львівщину. Ефективними інструментами промоції регіону Андріан Кліщ вважає й проведення різноманітних фестивалів, таких як фестиваль у Тустані, який відбувався минулоріч.

Голова представництва Держпідприємництва у Львівській області Ярослав Кашуба каже, що місцева влада досі не визначилася з пріоритетами в туристичній галузі. Відтак усі місцеві програми є суто декларативними, а основних проблем так і не вирішують.


Rambler's Top100
Metrika counter