У категорії «Краща маркетингова кампанія міст» Вільнюс обігнав Лас-Вегас, Ліверпуль і Даллас.
Рекламна кампанія «Вільнюс – точка G Європи» була запущена в 2018 році. Її слоган свідчив: «Ніхто не знає, де це, але варто знайти – і це чудово».
Реклама була запущена в серпні в Лондоні і Берліні. Її розмістили на вуличних щитах і в соціальних мережах (також була знята серія коротких рекламних роликів). Світові ЗМІ відразу звернули увагу на кампанію, і кількість запитів в Goggle про місто як туристичного напрямку збільшилася в кілька разів.
Ідея рекламної кампанії належить дизайнерам з рекламної школи Atomic Garden Юргис Раманаускас, Скайсте Каурінайте і Угніусу Мікште. За словами Раманаускас, основна думка полягає в тому, що більшість людей поняття не має, де знаходиться Вільнюс, але як тільки вони туди приїжджають, то закохуються в литовську столицю.
За минулий рік Вільнюс відвідали 1,2 мільйона туристів.